Speciální akce

  

SERVISNÍ  AKCE

Už nemáte důvod jezdit jinam, u nás kvalitně a ještě ušetříte

V neautorizovaných servisech tvrdí, že mají nižší hodinové sazby, ale už Vám neřeknou, kolik hodin si budou účtovat. Autorizovaný servis má přesně a velmi přísně stanovené časové normy na jednotlivé servisní úkony a odborně výrobcem zaškolené techniky i mechaniky, máme také technické informace a speciální nářadí od výrobce Citroen a Suzuki. Za tyto informace a vybavení platíme ročně statisíce (Neautorizovaný servis si to nemůže dovolit). Proto naše hodinová sazba odpovídá kvalitě a je vyšší, ale čas účtovaný zákazníkům máme určitě kratší a nikoho nezajímá, pokud to technik bude dělat déle. My delší čas účtovat nesmíme. 

A jaká je vaše výhoda u nás v METEOR CARu? Víme kdy, co a jak správně udělat, co je nutné a co počká, aby se předešlo následným větším opravám, ke kterým dojde zanedbáním předepsaných úkonů.

Příklad: přišel jeden z mých zákazníků, který začal chodit jinam, ale tam už na to nestačili. Auto po třech opravách vždy dojelo jen domů a opět nešlo nastartovat. Za opravy zaplatil celkem 14.000 Kč a pak zoufale přitáhl auto na laně  do METEOR CARu. Náš technik po necelých 2 hodinách diagnostiky a práce našel chybu v kabeláži poškozené zřejmě hlodavcem, vrátil do vozidla původní díly, které označili jinde za vadné, a proto je zbytečně vyměnili a on to zaplatil. Za opravu u nás zaplatil jen 850 Kč.  Na otázku, proč už nebyl na 2 servisních prohlídkách odvětil, že mu údržbu dělá neautorizovaný servis levněji. Ukázal mi dokonce faktury. Za "tak zvanou servisní prohlídku" zaplatil 2.500 Kč. Byla provedena jen výměna oleje a filtru! Za stejný rozsah servisu by u nás zaplatil u tohoto typu vozu a motoru méně než  2.000 Kč!!!

Běžná servisní prohlídka a údržba zahrnuje cca 40 úkonů, jemu byly provedeny jen 2.  Co k tomu dodat? Snad jen to, že kdyby u nás trval na tom, že chce jen vyměnit olej a filtr, udělali bychom mu to levněji.

Nabízíme Vám věrnostní programy, které Vám zajistí ceny u nás podobné jako u neautorizovaných servisů, ale práce odborně provedené. Na Vás necháme, zda použijete ND originální nebo levnější neoriginální. Poradíme Vám!

Zavedli jsme nové služby pro Váš komfort

Služba PICK-UP:

Je to příjem do opravy u Vás v sídle firmy nebo bydlišti po předchozí dohodě. Doporučujeme (ale není podmínkou) současně si zapůjčit náhradní vozidlo, které Vám půjčíme za velmi výhodnou cenu, kde palivo je již v ceně. Toto vozidlo Vám zajistí mobilitu.  Tato služba je zpoplatněna viz ceník níže, ale zaručuje Vám komfort a úsporu Vašeho drahocenného času


Služba MOBILITA:

Jedná se o krátkodobé zapůjčení náhradního vozidla po dobu servisu a opravy za velmi výhodnou cenu. Ceník naleznete v odkazu níže, společně s ceníkem PICK-UP. Cena za půjčení náhradního vozidla je závislá na počtu km, které ujedete. Po dosazení tohoto údaje do zeleného políčka v řádku se zapůjčeným typem vozu bude v pravých sloupcích vypočtena cena za půjčení celkem. PHM (benzin nebo naftu) nekupujete, je již v ceně půjčovného.


VYBÍRÁTE  AUTO?  Nevíte jaké vybrat a nechcete udělat chybu…  Spousta lidí Vám dává „zaručené“  informace, ale většina z nich tomu moc nerozumí  a šíří nepravdy vyplývající  z neznalosti.

 Jmenuji se Ivo Hrbáček, jsem majitel  firmy  Meteor Car  a  poradím Vám podle svého nejlepšího přesvědčení.  Již od roku 1989  jsem dovážel  a vyráběl autodoplňky, které jsem montoval do všech značek.  Současně jsem vybíral značku, které budu moci věřit. Nedokázal bych prodávat auta, kterým bych nevěřil.  Po pečlivém výběru jsem se rozhodnul pro značky SUZUKI, kterou dělám od roku 1993 a  CITROËN,  který zastupuji od roku 1995.

O AUTECH, KVALITĚ, ÚDRŽBĚ, CENÁCH A DALŠÍCH VÝHODÁCH:

Úvodem bych chtěl zdůraznit, že auta jsou stroje, které se skládají ze součástek, které v dnešní globalizované době vyrábí několik málo výrobců (např. BOSCH, LUCAS, SIEMENS,…).  Z  jejich dílů se pak montují automobily většiny značek. Pokud tyto firmy vyrobí díly horší kvality, budou majitele aut nadávat na svoje auto, ať je to třeba Mercedes, Škoda, VW, TOYOTA nebo kterékoliv jiné…  Avšak v ostatních věcech se auta liší podstatně.  Velké rozdíly jsou v dílenském zpracování, technologii zpracování a výroby, v bezpečnosti a bariérových zkouškách, v estetice, účelnosti, ekonomice provozu, intervalu předepsané údržby spolehlivosti, cenách ND, provozních nákladech a také v pohodlí cestování. Když to shrnu celkově, bude Citroën jednou z absolutně nejvýhodnějších voleb a SUZUKI  je další skvělou volbou, kde vynikají zejména vozy 4x4. V kombinaci těchto dvou značek uspokojíme každého. Máme vozy malé, střední, velké, osobní, užitkové, nákladní, terénní SUV s uzávěrkami diferenciálu, rodinné, manažerské, luxusní a reprezentativní. U nás si může vybrat každý! Nabízíme přes 30 karosářských modelů!!! Již přes 20 let provádíme kvalitní služby pro více, než 8 tisíc spokojených zákazníků Jsme držitelé prestižní ceny AWARDS, kterou nám v Paříži osobně předal generální ředitel továrny CITROËN pan Fréderic Banzet za to, že máme nejspokojenější zákazníky z celé České republiky (www.meteorcar.cz/o-nas)

PROČ SI VYBRAT CITROËN?  Vy to ještě nevíte? Ale to je Vaše smůla! Tak já Vám to prozradím. Citroën má nejlepší poměr ceny a výbavy, je precizně zpracován z nejmodernějších materiálů, měkkých plastů v interiéru, má anti vibrační úpravy karosérie, při jízdě "slyšíte ticho" a to i u dieselových motorů. Karosérie odpovídají nejpřísnějším bezpečnostním požadavkům a mají naprogramované deformační zóny, vše pro vaši bezpečnost, pohodlí a estetiku. Citroën má nejkrásnější modelovou řadu C a DS. Stavte se, naše auta se Vám budou líbit! A co je řada DS??? Jsou to novodobé perly mezi prémiovými značkami a navazují na auto tisíciletí Citroën DS2, kterým jezdili francouzští prezidenti, Louis de‘Funes, Fantomas a další známé osobnosti. DS znamená Different Spirit, tj. Odlišný duch.

Jedná se o opravdu dokonale a esteticky zpracovanou řadu vozidel DS3, DS4 a DS5. Připravuje se další – překvapíme Vás ještě více.

Jedinečná a nejlepší ANTIKOROZNÍ OCHRANA

Již  déle než 12 let Citroën používá novou technologii  výroby karosérií. Nenajdete zrezivělý Citroen! Karosérie je vyráběná z lesklého zinkovaného plechu. To dobré značky vozidel dělají. Plechy se stříhají, lisují, bodově svařují a pak se již jen lakují. Proto najdete spoustu renomovaných značek aut, která na hranách, zadních kapotách, podbězích, ale i jinde po cca 6 letech začínají rezivět a to se často týká německých, japonských ale i dalších evropských aut s pověstí historicky lepší, než si zaslouží. Proti tomu stojí a vítězí v kvalitě Citroën, který po vyrobení karosérie stejným způsobem provádí navíc galvanické zinkování již vyrobené karosérie ponořením do "bazénu" s elektrolytem, přičemž se celá ještě jednou přezinkuje.

Až se budete nudit, podívejte se na parkovištích, kolik tam bude „orezlých“ aut ve věku nad cca 6  až 12 let, ale nenajdete mezi nimi žádný osobní vůz Citroën! I při opravách havarovaných citroënů dodáváme originální celozinkované karosářské díly, proto budete-li chtít, aby Váš Citroën mohl také rezivět, kupte si plechy dovezené z Asie

Stále nové a neustále lepší CITROËN Créative Technology

Citroën chrlí každého 1/2 roku minimálně jeden nový model ve stále lepší kvalitě s nádherným designem, elegancí, nejvyšším pohodlím a skvělými úspornými motory, mezi kterými kralují dle skutečných odborníků nejlepší turbodieselové motory e-HDi Stop & Start, které vynikají spolehlivostí, nejtišším chodem, spotřebou nafty již od 3,5 litrů na 100 km. Mají vynikající jízdní dynamiku díky ploché křivce točivého momentu, která svědčí o skutečnosti, že motory HDi mají nejvyšší točivý moment v celém rozsahu provozních otáček již od cca 1.700 ot/min, jinými slovy již při otáčkách lehce nad volnoběhem.

Bohatá výbava

Již od základních modelů májí citroëny velmi bohatou výbavu. Téměř každý Citroën má ABS, ASP+ASR, EBD + EBA, airbagy, el. ovládání zámků a oken, palubní počítač, tempomat, posilovač řízení, rádio s CD MP3 často i HandsFree a BlueTooth, klimatizaci, tónovaná skla  a další bohatou výbavu pro komfort, bezpečí a pohodlí.

S čím musíme bojovat

Přesto, že Citroën se již pevně zařadil mezi prémiové značky, setkáváme se někdy s názory pečlivě a uměle živenými konkurencí, která pouští do podvědomí lidí různé pomluvy z úst lidí, kteří se tváří jako odborníci, jenže nemají přehled ani informace o kvalitě jednotlivých značek. Jejich pomluvy pramení z chyb dalších "odborníků", kteří historicky v porevoluční době do svých dílen a bazarů přiváželi různá auta, ale také technicky avantgardní a vyspělé citroëny na které nestačili vybavením svých dílen, svými znalostmi ani jinak. Většina z nich po neúspěšných opravách neřekla: "já na to technicky ani odborně nestačím", ale řekli: „to je blbé auto". Udělejte si sami obrázek, kdo je anebo byl neschopný.

Servisní zázemí a poprodejní služby

Dneska máme v ČR síť více než 50 autorizovaných servisů Citroën. Mezi nejlepší patří METEOR CAR v Orlové. Důsledně dodržujeme časové normy oprav, svým věrným  klientům poskytujeme VIP karty na slevy oprav a ND. Víme, co vaše auta potřebují, neděláme zbytečnosti a tak již většina našich zákazníků zjistila, že opravy u nás jsou ve větší kvalitě a s ohledem na rozsah provedené práce za nižší cenu než u "neautorizovaných servisům a garážmistrům. Pokud si u nás objednáte omezený rozsah opravy jako u takových opravců, budeme často levnější my. Je však dobré uvědomit si, že šetřením na nesprávných místech často může vzniknout daleko větší škoda na vozidle a bohužel někdy i na zdraví. Zanedbáte-li údržbu za následné opravy zaplatíte mnohem více.... Nezapomeňte, že servisní prohlídka se neskládá jen z výměny oleje a filtru.

Citroën ve sportu, kultuře, politice a u Vás doma

Důkazy o kvalitě Citroënů jsou nezvratné: Jsme již 9x v řadě mistry světa v WRC Rally, sklízíme úspěchy v závodech silničních automobilů, jsme značkou francouzských prezidentů, oblíbenou značkou filmových režisérů, a hlavně Citroën byl založen již na počátku minulého století a vždy byl nositelem technického pokroku. Za nedlouho oslavíme 100 let Citroënu a 24 let METEOR CAR.! šípy ve znaku Citroën symbolizují skutečnost, že Citroën vyrobil jako první ozubená kola se šípovitým ozubením, čímž značně ztišil chod převodovek v automobilu.